Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare.

Meniu
Sunteţi aici: > Pagina principală >

INFORMAȚII UTILE ÎNAINTE DE CUMPĂRARE

Compania noastra este o companie cu 100% capital romanesc, care opereaza ca o companie internationala de comert si servicii IT in mai multe tari europene. Activitatea noastră principală este distribuția de hardware refurbished (reconditionat), pe care o implementăm prin intermediul rețelei noastre extinse de furnizori. În prezent, din stoc extern sunt disponibile peste 600.000 de tipuri de produse, dintre care o mică parte poate fi văzută în magazinul nostru web, în prezent 15.000 de produse.

Piața produselor recondiționate se schimbă rapid, astfel încât majoritatea produselor noastre nu au prețuri publice. În schimb, vă putem oferi cel mai bun preț individual posibil pentru fiecare cerere.

Cum functioneaza

Cerere oferta:

  • Dacă ați identificat deja produsul exact pe care îl căutați în magazinul nostru online după codul acestuia, tot ce trebuie să faceți este să faceți clic pe butonul „Cerere oferta” pentru a completa informațiile necesare pentru a solicita o ofertă și pentru a o trimite la noi prin intermediul magazinului online. Este important să nu includeți în descriere ID-ul produsului deoarece acesta ne va fi trimis de către sistem.

  • Cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea mai multor tipuri diferite de produse, un produs care nu se găsește în magazinul online sau un produs identificat incorect, vă rugăm să trimiteți o cerere de ofertă la adresa webshop@infosic.ro. În acest caz, trimiteți-ne codul produsului (produselor) dvs. (în principal numărul piesei), descrierea produsului sau orice alte informații care ne permit să identificăm produsul solicitat. Dacă este posibil, vă rugăm să includeți numărul dvs. de telefon în cererea de ofertă, astfel încât să vă putem contacta mai ușor pentru mai multe detalii.

Procesarea cererii de ofertă:

Toate cererile primite sunt procesate de colegii noștri experți. Dacă în cererea de ofertă a fost inclus ID-ul produsului, adresa de livrare și toate datele importante, vă garantăm că vă vom trimite oferta noastră prin e-mail cel târziu în următoarea zi lucrătoare.

  • Exista cazuri in care vom avea nevoie de mai multe informatii, caz in care va vom contacta cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare la datele de contact furnizate (e-mail sau telefon). Programul nostru de functionare este de luni pana vineri, intre orele 8:00 - 17:00.

  • Toate ofertele noastre includ numarul articolului, numele, garantia si termenul de livrare al produsului identificat, pretul de vanzare si perioada de valabilitate a ofertei.

Comanda ferma:

  • Comenzile vor fi acceptate doar electronic, trimise prin e-mail. Este important ca aceasta să conțină detaliile exacte ale persoanei juridice, precum: Numele, Adresa, Codul Fiscal/CNP, ID-ul si numarul produsului comandat si adresa exacta de livrare.

  • Colegii nostrii vă vor confirma comanda în câteva ore cu termenele exacte de livrare și plată.

  • În cazul clienților noi, vom emite o factură proforma. Important este ca termenul de livrare va fi valabil in acest caz de la primirea sumei.

  • Dorim să subliniem că firma noastră crede în cooperarea pe termen lung, așa că, după construirea încrederii și a unei relatii cu clientii nostrii, putem livra produsele noastre cu un termen de plată de 14 pana la 30 de zile.

Livrarea produselor:

  • Produsele care sosesc din depozitul nostru extern vor ajunge în depozitul nostru intern în termen de 1-4 zile lucrătoare, în funcție de partenerii noștri sau de tipul de livrare.

  • La receptionare, colegii noștri din depozit vor examina produsul primit înainte să vi-l expediem. In ceea ce priveste livrarea la domiciliu, avem contract cu furnizorii de servicii DPD si FanCourier, deci produsele vor fi livrate cu un termen de livrare de +1 zi, asa ca livrarea noastra o putem realiza in 2-5 zile lucratoare.

  • Produsul achizitionat va ajunge astfel la adresa de livrare solicitata.

Dacă aveți alte întrebări, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la următoarele detalii de contact:

ÎN PERSOANĂ: ODORHEIU SECUIESC, STR. II. RÁKÓCZI FERENC NR. 84.(HARGHITA BUSINESS CENTER)

RELAȚII CU CLIENTII: +40746976557

E-MAIL: webshop@infosic.ro