Meniu

CONDIȚII DE ACHIZIȚIONARE

ALEGEREA PRODUSULUI

  • Clientul are posibilitatea să aleagă respectiv să comande din produsele magazinului.
  • Clientul poate face clic pe produsul selectat pentru o descriere mai detaliată.
  • Dacă intenționați să cumpărați, veți plasa produsul pe care doriți să îl achiziționați într-un coș de cumpărături virtual, făcând clic pe butonul „COȘ”.
  • Făcând clic pe butonul „DETALII COȘ” din Coșul de cumpărături, veți găsi articolele adăugate în coșul de cumpărături, suma totală a facturii și costul de expediere.
  • Aici puteți verifica și corectitudinea comenzii dvs, în special prețurile și cantitățile, care pot fi modificate sau îmbunătățite în funcție de necesități.
  • Coșul va calcula automat suma totală a comenzii dvs.

 

 

LANSAREA COMENZII

  • În măsura in care considerați că aveți cantitatea potrivită de articole în coșul de cumpărături, ați verificat suma totală și ați decis că doriți să le cumpărați, trebuie doar să faceți clic pe butonul „FINALIZARE”.
  • În magazinul nostru aveți posibilitatea de a cumpăra fără să vă înregistrați.

 

 

AVETI TREI OPTIUNI

  • Să vă logați ca și client deja înregistrat
  • Să vă înregistrați ca un cumpărător nou
  • Să cumpărați fără să fiți înregistrat

  • Dacă ați cumpărat anterior în magazinul nostru, vă rugăm să introduceți adresa de E-mail și parola pe care le-ați furnizat în timpul înregistrării anterioare. Pentru a vă înregistra ca un client nou, introduceți detaliile dvs. de achiziție, care vor fi stocate și data viitoare când dotiți să efectuați o achiziție trebuie doar să vă logați. Dacă doriți să cumpărați fără să vă înregistrați, introduceți doar adresa de facturare și de livrare.
  • În pasul următor, selectați metoda de livrare corespunzătoare.

 

 

METODE DE LIVRARE

  • Livrare direct la adresa indicată, prin serviciul de curierat.
  • Preluare personală la sediul nostru pentru prin serviciul relații cu clienții, în urma unei înțelegeri prealabile.

 

     Apoi vi se va solicita să selectați MODUL DE PLATĂ care vi se potrivește:

  • TRANSFER BANCAR: Când plasați comanda, vă vom anunța prin E-mail despre starea comenzii dvs, și anume că a fost plasată „în așteptare”. De îndată ce suma transferului ajunge în contul nostru bancar, comanda dvs. va fi activată și vă vom trimite un e-mail cu orice informații suplimentare de care aveți nevoie.
  • PLATA ÎN AVANS PE BAZA FACTURII PRO-FORME: În termen de 3 zile lucrătoare de la primirea facturii, trebuie să virați c/val. ei în contul nostru Procesul de expediere începe după dovedirea efectuării plății.
  • NUMERAR: La primirea bunurilor, beneficiarul va plăti prețul de achiziție în numerar, în funcție de caz, la sediul firmei INFOSIC IT sau reprezentantului curieratului care va livra comanda.

 

  •         Dacă sunteți de acord cu conținutul comenzii, faceți clic pe „TRANSMITE COMANDA” pentru a trimite comanda.

 

 

PREȚ

  • Prețurile pe care le puteți găsi în magazinul nostru web lângă produse, sunt prețuri de listă valabile la momentul comenzii.
  • Prețurile sunt prețuri nete și NU includ TVA.
  • Pentru toate comenzile transportul este GRATUIT in Romania.
  • În măsura în care există erori la prețuri sau lipsuri în descrierea produselor din magazinul nostru web, ne rezervăm dreptul de a le corecta.
  • În acest caz, clientul va fi notificat despre noile date imediat după detectarea sau remedierea erorii.
  • Cumpărătorul poate apoi să reconfirme comanda sau există posibililitatea anulării contractului din partea oricăreia dintre părți.

 

 

PRELUCRAREA COMENZILOR

Comenzile sunt prelucrate în termen de 24 de ore în zilele lucrătoare.

 


POSIBILITATEA DE A CORECTA GREȘELILE DE INTRODUCERE A DATELOR

  • Puteți corecta greșelile de introducere a datelor înainte de a apăsa butonul „TRANSMITE COMANDA”.

 

 

CONFIRMARE

  • Toate comenzile vor fi confirmate de către noi prin E-mail.
  • Aceasta înseamnă că veți primi un E-mail automat după transmiterea comenzii dvs, la primirea comenzii dvs. și (ulterior) un alt E-mail cu detalii despre comanda dvs: confirmare stoc, termenul de livrare preconizat etc. Pentru informații suplimentare sunati la departamentul Relații cu clienții.

 


CONDIȚII DE PLATĂ

  • În magazinul nostru există următoarele metode de plată: transfer bancar sau plata în numerar.

 


TRANSPORT

  • Coletele sunt livrate și transportate prin serviciul de curierat Fan Courier.
  • Termenul de livrare al comenzii este descris de magazinul web în timpul procesului de finalizare și este confirmat și prin E-mailul de confirmare.
  • Puteți face programarea livrării apelând la numărul de telefon care se află în E-mailul de confirmare pe care l-ați primit după lansarea comenzii.

 


TAXE DE TRANSPORT

Transportul pe teritoriul Romăniei este GRATUIT!

 

 

CLASAREA (RETRAGEREA) LIVRĂRII

  • În cazul în care magazinul web nu își îndeplinește obligația contractuală, deoarece nu are acces la mărfurile specificate în contract sau nu este în măsură să furnizeze serviciul comandat, are obligția de a informa clientul cu privire la această stare.
  • Magazinul web INFOSIC IT nu încheie contracte cu minorii.
  • Acceptând termenii și condițiile, clientul declară că are vârsta legală.

 

 

RETURNAREA PRODUSULUI

Produsul va fi returnat numai în starea și ambalajul său original, în cantitate și calitate completă.

 

 

INFORMAȚII PRIVIND CONDIȚIILE CONTRACTULUI

  • Limba de redactare a contractului este româna, contractul încheiat se consideră încheiat sau nu, în scris . Contractul încheiat va fi/nu va fi înregistrat, ulterior va fi/nu va fi disponibil.

 

 

RETRAGEREA DIN CONTRACT/GARANȚIA RETURNĂRII

  • Clientul poate renunța la contract în termen de 14 zile, fără explicații. Clientul poate exercita dreptul de retragere din contract, de la data preluării comenzii. Vânzătorul este obligat să restituie suma plătită de client fără întârziere, dar în cel mult treizeci de zile de la anulare. Cumpărătorul nu își poate exercita dreptul de retragere dacă a deschis ambalajul produsului comandat și / sau a început deja să-l folosească așa cum a fost prevăzut.

 

  • Clientul suportă costurile aferente exercitării dreptului de retragere în legătură cu returnarea mărfurilor. Clientul nu este taxat cu alte costuri. Cu toate acestea, vânzătorul poate solicita o despăgubire pentru daunele cauzate de utilizarea necorespunzătoare a mărfii. În cazul în care mărfurile returnate sub dreptul de retragere nu sunt în stare perfectă pentru revânzare, clientul va fi răspunzător pentru daune, dacă a determinat deteriorarea, deteriorarea în mod intenționat sau din neglijență.

 

  • Dacă, la deschiderea ambalajului produsului, în prezența persoanei care livrează comanda se dovedește a fi avariat și cu daune care s-au produs înainte de receționarea comenzii de către client, vom asigura returnarea produsului la noi și anularea vânzării imediat. Orice vătămare sau defect în conținutul expedierii trebuie să fie înregistrate în raportul de fapt dintre cedent și destinatar! Nu ne asumăm responsabiliatea pentru nici o lipsă de conținut sau daune care pot apărea ulterior predării !

 

  • În conformitate cu legile în vigoare, privind exercitarea dreptului de retragere Textul decretului guvernamental poate fi descărcat de pe site-ul web al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.

 

 

CLAUZĂ DE PROPRIETATE

  • Bunurile livrate rămân proprietatea furnizorului până la achitarea integrală a prețului de achiziție. În cazul comenzilor eronate neaprobate, produsul este pus în inventar sub numele de „NOUL PROPRIETAR”, iar după o nouă vânzare reușită, recompensa este plătită noului proprietar!

 

 

MODIFICAREA SAU ANULAREA COMENZII

  • În conformitate cu legea, vânzătorul web îl anunță imediat pe cumpărător print-un mesaj automat, cu privire la recepționarea comenzii.
  • Această notificare nu constituie un contract între vânzător și cumpărător!
  • Acesta indică doar cumpărătorului că solicitarea lui a fost înregistrată și transmisă de către sistemul nostru către reprezentantul competent al vânzătorului.
  • Dacă notificarea nu este primită de cumpărător în termen de 48 de ore, obligațiile de ofertare încetează.
  • La preluarea comenzii vânzătorul va oferi cumpărătorului opțiunea de a anula comanda în mod electronic, până la începerea prelucrării comenzii.
  • Cumpărătorul va fi notificat prin E-mail și/sau telefon cu privire la durata preconizată a prelucrării comenzii și începerea prelucrării ei.
  • După acestea, anularea comenzii poate fi posibilă doar personal accesând opțiunile ”RELAȚII CU CLIENȚII” sau „CONTACT”.

 


DACA AVETI ORICE FEL DE INTREBARI, VA RUGAM SA NE CONTACTATI CU INCREDERE

ADRESA E-MAIL: WEBSHOP@INFOSIC.RO NUMĂR TELEFON: (+4) 0746976557

Căutare